semayulet Bebeğim 4 aylık yeni yeni dişleri kaşımıyor emziğin kenarını ve elini kemiriyor hafif bir diş kaşıyıcı önerisi olan var mıı
Nemooo semayulet biz de aynı derttten yandık ama çareyi dr brown slikon emzikle çözdük hem emmeye çalışıyor hem kaşıyor 2 dişimiz çıktı şimdi üstlerle yanlar başladı bu arada kızım 8 aylık ☺️
[silindi] semayulet oioinin silikon anne eli diye diş kasiyicisi var bi de kaktüs seklinde olani onu cok oneriyolardi fiyat olarak da uygun benim kızım diş kasiyicilari haric her seyi agzina goturuyo belki sizin bebeginize iyi gelir
semayulet [silindi] şuan pek ilgisini çekmedi çıngırağını ağzına sokuyor çıngıraklı tercih edin bence