Kızlar merhaba atak belirtileri 7.5 ayda baslamıstı fakat 8 ay 3 günlüğüz 1 hafta civarı geceleri çok berbat 00:00 civarı bi uyanıyo sürekli kalkıp beşikte ayağa dikeliyo veya kalkamayınca ağlama krizine giriyo tam uyutuyorum 10-15 dk sonra ağlama kriziyle uyanıyor sabaha karşı 5e doğru uyuyor uyku düzenimiz alt üst oldu sizler neler yapıyorsunuz veya aynı durumu yaşayan varmı gündüz uykularıda iki gün normalden çok çok kısa uyudu 20-30 dk bugün bi uzun uyudu onuda üst üste uykusuz kalmasına bağlıyorum