5.ayda başladı kışın gelmesiyle bebeğimde hastalık süreci huysuzluk ciğer filmi çekildi doktor ciğerinde balgam var diyip antibiyotik verdi, tam geçti bitti derken 15 gün sonra tekrar etti şimdi her 3 saatte bir burnunu açıyorum ventolin cortair hava veriyorum acil doktoru bronşolit gibi dedi tekrar antibiyotik başladık şimdi ne yapsam olmuyor 1 aydır psikolojim yerlerde uykuları verimsiz gerçekten bu hastalıktan nasıl kurtuldunuz geçen çarşamba dan beri devam ediyor :( halinde bişey yok gayet hareketli ama burnu tıkalı olduğu anda aşırı huysuzlanıyor ek gıda sürecimiz bile aksadı bu süreçte tavsiyelere açığım