mervecoban97 Doğum yapalı 6 gün oldu bebeğim sarılık olduğu için hem meme hem mama şeklinde ilerliyoruz sütüm iyi geliyordu nefes alışında sorun olduğu için çok üzüldüm sütüm azaldı bestlak anne çayı bol su kullanıyorum arttırmak için sizin tavsiyeleriniz nedir 😓
tugces09 mervecoban97 her iki memeyi de 15 er dk emzirmek, bestlak, kuru dut, en az 3 lt su, ılık duş, dinlenme🙏🏻 ve en önemlisi oksitosin hormonu bunun için stresi bırakıp bol bol bebeğinize sarılıp koklayın ten teması yapın faydası olacaktır.. bol sütünüz olsun inşallah 🙏🏻🌸
BellatrixLestrange mervecoban97 bol bol su sutu en iyi artıran birde uyku. Özellikle geceleri emzir uyu emzir uyu ozaman çok arts oluyor. Birde stres yapmamaya çalış xanim biliyorum zor ama önemli olan bebegin doyması. Bizde ilk aylarda mama kullandik ben doyduğu garanti diye çok rahsttim sonra baktım sut artmış kilo alımı iyi bıraktık mamayi. Mama kötü bir şey değil için rahat olsun yani ilk emzir ams her zaman. Ve bol bol su iç. Dereotu ye tahin ye. Besltsk çok iyi gelmişti bana da
esmagzl mervecoban97 bebeğiniz küçük olduğu için midesi de küçük dolayısıyla mama da içince karnı doyup uyuyordur ve az emiyordur mama nın cc sine dikkat edin o yüzden fazla vermeyin süt gerçekten emzirdikçe ve bol bol su içtikçe artıyor duş alabilirsiniz duş atlanıyor ama ben çok faydasını gördüm, göğüslere masaj yapın bende benzer bir durum yaşadım bestlak ve imom latte kullanmıştım imom latte daha fazla artırdı bilginiz olsun
esmagzl mervecoban97 bi de çok taze annesiniz kafanız çok dolu eminim çok stres yapıyorsunuzdur bu durumu benim gibi öncelikle sakin olun stres hormonları sütü baskılar demişti doktorum emin olun hepsi geçecek sütünüz artacak bebeğiniz doyacak ve size mutlu gülücükler atacak 😍❤️
mervecoban97 tugces09 biberona alıştığı için 15er dakika emmiyor 4-5 dakika emip bırakıyor bende sağım yapıyorum 😢
mervecoban97 BellatrixLestrange sarılıktan dolayı mama içiyor zaten mama içmesi önemli değil sadece sütüm bitmesin tek korkum o 😓
tugces09 mervecoban97 ne marka biberon kullanıyorsunuz? Ben avent almıştım ilk doğduğunda bı 20 gün biberon kullandık ama memeyide almamazlik yapmamıştı. Siz yine de teklif etmeye çalışın. Memede kafasını arkaya arkaya atarsa bı gazı varsa çıkartıp tekrar memeye almaya çalışın inşallah tutacaktır
BellatrixLestrange mervecoban97 hepimiz bu korkuyu yaşamıştık zamanında çok normal gün geçtikçe süt artıyor şimdi bebis çok küçük ilk süt kivami gereği çok yoğun bir hafta on güne birden sertleşiyor memeler bol bol emzir dinlenmeye çalış canım eşinden yardim istemekten çekinme sen iyi ol ki bebis iyi olsun 🌼🌼🌼
aslialk Kesinlikle hurma, bol bol su, promalt, yeşillik özellikle dereotu, tahin, komposto, çorba kendinizi aç bırakmayın öğünlerinizi atlamayın, her gün duş alın inşallah gelir sütünüz
alisss_i mervecoban97 ebebek promalt içecek alabilirsin. Ben kullanmıştım. Her emzirme sonrası 10ar dk iki göğsü de sağdım bir hafta falan. Sağım 5 gün sonra falan etkisini gösteriyor. Yakın zamanda da balkabağı tatlısı yediğim hafta sütünüm arttığını farkettim tahin ve cevizle yemiştim. Artsın diye yemedim ama öyle gözlemledim etkisi olmuştur belki. Mevsimiyken deneyebilirsiniz.