Maviimom evet normal çekim 3 tane iğne vurdu ama dikkat etmemişim intihap kaptı sonra diş çekimis sonra tükürmemem ve pipetle birşey içmemem lazımmış hepsini yaptım birde intihaplı şekilde çekti de onun da etkisi vardı işte 5 tane antibiyotik iğne kullandım şimdi iyiyim çok şükür dilim falan şişmişti intihaplıysa azıcık bile olsa damağın şiş ise çektirme şuan çünkü çok zor oluyor