aynuruygar çokk geçmiş olsun.. köprücük kemiği garip bir şey. Kolunu kaldırmadığın sürece orda herhangi bir acı hissetmiyorsun. Kızımdan biliyorum, 4 yaşında kanepeden düşmüştü ve biz anlamadık Naz yapıyor sandık 2 gün öyle durdu hastaneye gitmedik. İnanılmaz vicdan azabı yaşadım ben bile. Sizin durumunuzu tahmin edebiliyorum çok üzücü 😟😟 Sekiz bandajı takmıştık biz acaba yenidoğan bebeklerde gerek duyulmuyor mu?