Kızlar bebeğim 25 aylık. 5 ay önce sütten kestim sonra hep 2 3 gün sürmeye başladı adetim ama yoğun şekilde değil tam sökmüyor normalde 5 gün sürer 6. Gün biterdi tamamen. Doğum yaptığım doktoruma sordum gel kontrol edelim gerekirse hormon testi yapalım dedi. Hormon testi nasil yapılıyor hiç bilmiyorum başına gelen var mı
- Sorum da kaza yaşamadık prezervatif ile korunuyoruz delik yırtık yoktu ama 2 gündür hep turşu yiyesim var normalde pek yemem. Kasıklarımda pıt pıt bisey oynuyor gibi 2. Çocuğu hiç istemiyorum kızım çok zor bebek acaba olabilir mi 😬