Smgakdemir benim bebegim sadece mama ile besleniyor 4 aylik bizde her ay 500 gram aliyoduk bu ay 440 alınca doktor genelleme yaparak az kilo aliyo dedi ve farklı mama önerdi onu kullanıp 2 hafta sonra gidicez . Yine az kilo alırsa ek gıdaya ya başlarız dedi . Merak ettiğim şu bi kaç ay böyle 500 400 arasi alınca hemen kilo almiyo diyip ek gıdaya yonlendirilmemiz ne kadar doğru bilmiyorum. Sonucta bebegin de ek gıdaya hazir olması gerekmez mi ?