Diş dönemi ilk dişimiz çıktı sıkıntılarımız var derken 6. Hastalığa yakalandık şimdide 🥹🥹 39 derecelere çıkan anlamsız ateş 3 gün sürdü. 4. Günde vücudumuzda döküntüler oldu. Kaşınmıyor ama genital bölgemizde dahil döküntüler var. Umarım geçer en kısa sürede.
Sorum şu aslında kızlar.
Odamız 22-23 derece arasında değişiyor. Bebeğimin içinde kısa kollu zıbın var üzerindede 1 kat ince pamuklu pijama var. Ona rağmen oyun oynarken ve uyurken emerken falan aşırı terliyor. Yatak ıslanıyor resmen :((( bu ara daha fazla oldu bu.
Acaba 6. Hastalık + diş derken sıkıntısı olduğu için mi bu kadar terliyor. Gece uyurken incecik örtü oluyor üstünde. Ona rağmen sabah bir bakıyorum sırtı çok terlemiş özellikle yatağa dediği tarafı daha çok.
Bugün başka bir eve gittik babaanneme daha doğrusu orda bile aynı şekilde uykudan uyandı ter içinde. Üzeri incecik biz evde kazakla oturuyoruz yani. Onun üstü bizden ince
Bu yüzden olabilir mi ?