merivvv 15 günlük bebegım ıdrar yolunda bakterı var dedı doktor antibiyotik verdı gunde bır cay kasıgı ıcın dedı var mı aynı sorunu yasayan antibiyotik ıcırdınz mı cok kucuk kıyamıyorum ayrıca sarılık vardı oda hala devam edıyor
bebisilay merivvv idrar yolu enfeksiyonu mu var bakteri mi? Bizim yenidoğanken vardı sarılıkta vardı enfeksiyon geçmeden sarılık düsmediği icin bi hafta antibiyotik tedavisi gördü yogun bakımda. Verdiklerini kullan mutlaka sarılık geçmez yoksa ve pişik yapıyo antibiyotikler dikkat et geçmis olsun
minikoalaannesi merivvv bizim de oldu hatta degerimiz yuksek oldugu icin igne vurdurduk 12 tane ben yaptirdim cunku bebegim cok huzursuz istahsizdi bir turlu kilo alamiyordu enfeksiyondanmis enfeksiyon suruptan daha tehlikeli