Kolik bir bebeğim var çok sık emiyor uyumadığı her an kucakta gezmek istiyor tek başına büyüten bir anne olarak çok zorlanıyorum onu sakinleştiren tek şey emzirmek bende her seferinde emziriyorum 2 aylık olacağız üç gün sonra 6 kilo olmuş doktor kilosu fazla ama sağlığı iyi dedi, emeklerken diş çıkarırken verir diyor çevremdekiler bende kilosuna takılmadım.
çok sık emmesinin zararı olur mu gaz sancısı çişini yapamama sıkıntısı vs bu yüzden olur mu ne yapmam gerek veya bir şey yapmama gerek var mı acaba?