Themom_ Kızlar kendim için soruyorum. A plus ve balat hastanesin de daha önce ameliyat/ tedavi olan var mı aranızda yada tanıdığı aynı sekilde ameliyat yada yatarak tedavi olmuş olan var mı? Nasıl hastaneler? Hemşireleri? Hastaya yaklaşımları vs?