Kızlar kızım 34 aylık 1 aydır bu zamana kadar yapmadığı herşeyi yapıyor en hastada ağlamak bitirdi beni artık herşeye ama herşeye ağlıyoruz uyuyor ağlıyor uyanıyor ağlıyor gece 5 6 kez uyanıp ağlıyor gün içinde ağlamaktan mahfoluyor öğlen uykularimiz vardı artık uyumak istemiyor uyduğu zamanda hemen uyanıyor tekrar uyut diyor ayağımda sallıyorum uyanıp sürekli şallı diyor ama sürekli böyleyiz gün içinde sürekli oyunlar oynuyoruz ama yok çığlık atma bağırma ağlama çok yoruldum artık ne yapiscagimi bilmiyorum bu süreçte birde hastalık geçirdik uyku eğitimi verdim artık beşiğinde kendi uyuyorsu takı hasta olana kadar başa sardık artık nasıl davranacağımi bilmiyorum muhtemelen 3 yaş sendromu ama tükendim