bskrmzn siz papatya çayı için sütten bebeğe gecmis olur gevşetir onu da ,hala gazı olabilir sutunuze dikkat edin ,bir de 4.ay 8.ay 1yaş atakları cok cok zor yenidogan gbi surekli kalkiyolar bunu kabullenmek en iyisi , bizimki 5ay 1hafta olunca durulmuştu. Beşigine sıcak su torbası koyup sıcacık yapıp öyle yatiriyordum. Gaz felansa iyi geliyordu. Damla kullanmaya devam etmiştik hatirliyorum. Hatta probiyotik cok ise yariyordu. Bir de ben reflu yatağı ile beraber yanıma almıştım yatağının kemeri vardi ben de deli yatmadigim icin kendime guvenip aldim o şekilde atlattık yoksa cok zordu