Balbeby Kızlar bir kuş sahiplendik bu 4.kusum bakmayı felan çok iyi biliyorum da fakat bu yavrumu yetiskinmi anlayamadim ısırıyor korkuyor ama zamanla geçer diye umuyorum anlayanlar bakarmisiniz yavrumu degilmi birde dişimi bizim boncuk
ArsAyz Balbeby Yavru ve dişi 😇 Yanaktaki beneklere ve kafa çizgilerine bakılırsa yetişkinliğe erişmemiş. Güle güle büyütün 😄🌸
ArsAyz amansallagitsin Gagadan şüphelendim ama hiç büyük gibi de durmuyo 😅😅 Kuşlarım hep erkekti ondan da karışmış olabilir açıkçası doğrudur 😂
amansallagitsin ArsAyz bende hem erkek hem disi vardi. Disi olan yavruydu baya uzun sure baktm. Erkek suan yasli mesela 🤣🤣🤣