askbebegimmbenim lütfen sakin olun benim kızım 13 aylıkken Corona olmuştu yazın ateşi çıktı 3 gün indi meraklanmayinm diş olabilir, enfeksiyon olabilir hepsi olabilir ama bebekler çok güçlü bol bol emzirin emziriyorsanız. Ben 6 saatte 1 calpol vermiştik şok gün 1 kere ateş düşürücü fitil yaptim sık sık ateşine baktım. Doktora götürdüğümde şey demişti bana doktor havale kolay geçirmez korkma genetik varsa geçirir demişti rahatlamıştım çocuk 37 de de havale geçirir yüksek olmasına gerek yok demişti o zaman. Yani sık sık kontrol edin ben bide limon suyu sürdüm topuklarına arada duş aldırdım bide ılık