Yengeç duygusallığı diye bi gerçek varmış gerçekten 😂 anne olmak zor ama çok güzel bi şeymiş kızım bugün 5. Ayına girdi uyku sorunları yaşıyoruz gündüzleri felaket uykuları geceleri de uyumak istememe sık uyanma sadece memede uyuma gibi sorunlar yaşamaya başladık inatçı bi kızım olduğu için süreçler daha da zorlayıcı olabiliyor sizlerde de durumlar benzer mi ?