Haticeyns Bizimkide boyleydi seboreik dermatit denildi. Bir losyon verildi 5 gün kullanıp 3 gün bekleyip sonra tekrar 5 gün kullanıyorsunuz 2 kutu boylr bitiriyor ztn 10 kere kullanarak. Birde bebek şampuanı vermisti doktor. Çok şükür geçti bizimki. İnşallah sizinkide geçer 🤲💐