krdlnege Emziriyorum Bebeğim 3 aylık hala adet görmedim ara sra lekelenme oluyo hamilelik söz konusu değil başına gelen var mı normal mi
Elfgrn krdlnege eğer doğru korunuyorsanız hamilelik yoktur muhtemelen doğumdan sonra ilk 1 yıl aktif emzirme varsa 2 yıla kadar Adet olmamak normal karşılanıyor Ben 18 ayda olmuştum
aley01 krdlnege bebeğin 5.5 aylık bende henüz regl olmadım yani lekelenmem dahi olmadı. Annemin dediğine göre emziriyorsanız 6 aya kadar genellikle regl olmazmışız emzirmiyorsak olurmuşuz net değil tabi bu :)
YLD_ krdlnege doktoruna da danış istersen ama bence normal canım. Benimde 5. Aya kadar kadar ara ara lekelenmem oldu sonra adet olmaya başladım. Doktoruma sorduğumda normal ama yumurtalıklar çalışıyor dikkat et korunmaya demişti hamilelik için.
balba krdlnege benimde doktorum 3 ay ya da 6 ay da olmayabilirsin demişti bence normal bir durum eğer 1 sene boyunca olmazsan sıkıntı 👍🏻