Bugün bir tanıdığım geldi , rota aşısı hakkında yapıp yapılmayacağı vs şeylerden bahsetti. Aşının içinde ki canlı virüs mü ne onların beyine yerlesebilevegi tarzında şeyler söyledi bu aşı döneminde yani en azından rota aşısı döneminde prebiyotik takviyesi verebilirsin bebeğine doktor kontrolünde dedi. Kendisi sağlıkçı. Ben su an tam anlatamamis olabilirim k.bakmayin. anladığıniz kadarıyla cevaplar mısınız. Siz bu tarz prebiyotik vs kullandınız mı tabii doktor kontrolünde.