[silindi] bende sallanıyorum ama o süreçte kucağıma alıp kucağımda hafifçe salladım çünkü asla emzik almak istemediler attılar falan öyle sert tepki verdiler emzik kabul edene kadar sakince kucağımda salladım pispis dedim ağlamanın dozunu arttirirsa alıp başka odaya çıkarıp bir an uyandırıp sonra odaya geri götürüp sakince besigine koyup sırtını falan sevdim 2. Gün biri hiç ağlamadi uyanıp beşiğinde oturdu sonra hadi uyu kızım dedim uyudu diğeri yine ağladı aynı şeyleri yaptım 3. Gün o da ağlamayı bıraktı aynı şekilde hadi oğlum uyuyalım dedim yatırdım 1 haftanın sonunda uyanmalar azaldı ve sonra kesildi diş donemine girdik o ara ben boş bulunup susadi mı acaba diye su verdim aklınızda olsun vermeyin çok sikismadikca onu da bu sefer alışkanlık etti onu da bıraktım aynı yöntemle