Nesli123- Merhaba bebeğim 4 aylık boyu 66 cm , doğduğunda 52 cmdi. Sizin bebişlerin boyu nasıl? Benim ki çok önden gidiyo😂
KLORAK Nesli123- dogdugunda 48 cm di şuan 19 aylık 83 84 cm falan Biraz genetik 🧬 babası da bende uzunum
Kuzularinanasi Nesli123- gayet normal guzel ayda 2 cm uzuyor demekki …1 yasa kadar boyle devam eder ztn ayda 2 -3 cm normaldir genetige bagli daha az yada cok olabilir😇