Sweett benim oğlum eylülde başladı alışmış gibi görünse de öğretmeni yalnız oynuyor diyor, arkadaşları nein diyince çok sinirleniyormuş, bir öğretmeniyle sorun yaşıyoruz mesela ama sorun yaşadığımız öğretmeni Türk, bizde sınıfta da Türkçe bilen çocuklar var, öğretmenlerden de Türk olanlar var. Ama bizim sorunumuz şöyle oğlum Türkçe bilen çocuklara ve öğretmenlere gidiyor haliyle iletişim kurabilmek için de yapışıyor gibi bi durum var, normalde özgüvenli bir çocukken bu dil engeli yüzünden yapışkan oldu resmen. Bu yüzden bazı çocukların zorbalığına uğruyor maalesef Türk öğretmenimiz de zorbalıyor. Tırnak yeme gibi şeyler başladı, biraz sabrediyoruz ama babasıyla orayı basmaya ramak kaldı öyle söyleyeyim.