Tam 2 ay oldu sezeryan olalı ilk başta açılma oldu yapıştırma yapmışlar intihap kaptı duzelmıstı ama şuanda küçük bı delıkten hala sıvı akıntısı var ve hafıf kanıyo doktora gıtmelı mıyım 40 gunum gectıgınde gıtmıstım kapanmış dikişlerin ıyılesmıs demıslerı bıdaha gıtmelı mıyım sızce 🙂