Beyza3334 Merhaba arkadaşlar benim kızım 1.5 yaşında bazı sesler çıkarıyor ama net konuşmuyor ne yapmam lazım bana yardımcı olurmusunuz beni bilgükendirin
Alimeehatun Beyza3334 merhaba benim ogkumda 7 aylikk babildamadi kizini kac aylik babildadi. Sorun olur mu endişeleniyorum kardesimin arkadasinin ogku vardi 3 yasinda konusmustu mesel
bisenakillisinzaten Beyza3334 Bence bu konuda en etkili şey kitap okumak. TV varsa tamamen cikarin veya kısıtlayın Konuşması için baskı yapmayın. Evde her yaptığınızı net bir şekilde anlatın. Mesela şu an yemek yapıyorum gibi
mylife_ Beyza3334 en az 3 hecesi olmali o yaşta Dr demişti baba mama gibi bilmiyorum belki geç de konuşabilir her çocuk bir değil başka süphe duyduğunuz bı hareketi yoksa normaldir bol bol konuşun tekrar edin kelimeleri dili çözünsün kitap okuyun