sukranarya bu doktorlar da çok değişik ya.öocuk minyon demekki yani.6.ayda emeklemesi d ebenxe iyi bişey demekkş motor becerisi var.sen o doktora bi daha gitme.kendin takip et.destekdiz oturma,oynama,gülme,ellerini kullanma vs.bu kar önemli gelişim geriliği için.seninki sadece anne sütü alıyormuş nasıl kilo alsın.hadi yese yese almasa anlarım da çocuk yemiyor ki.yemeyen çocuk da zor yani.hiç takma çevremde böyle minyon tip çook var