Deletedmom_220 Ne seyredebilirim. Durmuyor hiç. Tv seyr ettirmek istemiyorum ama ona faydalı ne seyredebilir
ikiprensesbebiss Deletedmom_220 4 aylık bebeğin durmaması sürekli ağlaması çok normal tam ağlama durmama döneminde çünkü
BalBocugum Deletedmom_220 4 aylık bebeğe TV nin ne faydası olabilir Yahu herşeyi geçtim gözlerine yazık sabinin
Deletedmom_220 Kuzularinanasi komsumız sürekli anneme tv seyrediyor bisküvi verdik bilmem ne deyip duruyor. Aynı gün doğdu. Sinirlerimi bozuyor. Annem de gelip o yapmış biz de yapalım diyor. Daha erken diyorum ama bebek durmayınca bir aklımdan geçti
Kuzularinanasi Deletedmom_220 bebegin durmamasi tvden olabilir mi.allah askina anneniz de olsa sacmalamasin.bi baskasi yapiyorsa siz yapmak zorunda dglsinz.kaldi ki cok yanlis bisey yapiyor.tv oneren biri aklindan zoru vardir.
biroglanannesii1 Deletedmom_220 Şaka misiniz? 4 aylık bebek düzgün görmüyor bile. Yine en sakin zamanları o zamanlar büyüdükten işler daha çok zorlaştıktan sonra ne yapacaksınız tv başından kaldirmayacak misiniz?
biroglanannesii1 Deletedmom_220 Çok zararlı yapmayın lütfen sonra ağlayan üzülen siz olacaksınız. Konuşmadığın da niye konuşmuyor diye defalarca kendinize soracaksiniz.
Deletedmom_117 Deletedmom_220 Daha oturamayan bir bebek için TV ne demek biliyomusunjz ? Gerçi bilseniz soylemezdinz … Allah o yavrucagi korusun yaşında olsa dicem ki bı nebze Belki on dk Toavelt ihtiyacı için diyo dicem ama Yais geç yarı yaşı yok yazık
Deletedmom_220 Deletedmom_117 kız sordum sadece. Seyrettirmiyorum. Sürekli ağlıyor acaba sayı sayma cizgiflm e susar mı ki dedim
bebeklerrr Deletedmom_220 kucağına oyuncak koyuyorum genelde ses çıkaran şeyleri seviyor hışırtı , marakas oyalanıyor işimi yapıyorum. İkizlerin ikisi de aynı.