Oğlum 2,5 yaşında son bi senedir çok mızmız, memnuniyetsiz, mesela kuzenimin çocuklari sofraya sorunsuz otururken o sofranın üstünde anlamsızca mızmızlanıyor, bişiler istiyo ama ne o anlıyor ne ben… Her zaman bişey isteme halinde, ne yapsak ta memnun olmuyor 😟acaba ilgisiz miyim ya da yumuşak bir anne miyim, benimle alakası olabilir mi