Kızlar emziriyorum.. oğlum 5.ayında. son 2 haftadır sol göğsümde bi ağrı var batma ve sızlama şeklinde.. emzirdiğim için öyle kambur duruyorum ondan mı sizce yada soğuktan mı yoksa kalbimden mi vallahi çözemedim ama ağrı bugün çok yoğun oğlumu taşıdığımda daha da artıyor. Bu aralar benimle aynı şeyi yaşayan var mı ?