mirac_p01
Yemek işi zaten başlı başına yük 🙄
Her gün her gün ne yesem diye düşünmekten gına geldi keşke hiç acıkma derdi olmasaydı yarabbiiii
Temizliği ben de severim yemek yapmayı hiç bilmezdim eşim yapardı, ben de tatlı poğaça o tarz aperatif şeyleri yapardım evlendiğimizden beri
Çocuk doğduktan sonra bana bi güncelleme geldi artık her yemeği yapmaya başladım pek istemesem dee 😜nefis yemek tariflerinden baka baka yapıyorum hoşuma gidenleri kaydediyorum siz de öyle yaparsanız öğrenirsiniz kısa zamanda 🤗