zeyn02 kusura bakmayın şimdi gördüm yorumunuzu. Bende bir çok doktora gittim, kızımda telefona bakınca ve uykudan uyanınca bariz kayma belliydi, göz bebeği resmen içeriye doğru kayboluyordu. Bir doktor kayma yok dedi, biri gözlük verdi, biri görme kaybı yok numara çıkmıyor gözlük veremem dedi, biri göz bantlarıyla egzersiz yaptırdı. Sonra tesadüfen cumhur hocaya düştü yolumuz, o direk önce gözlük deneyeceğim ama bu çocuk ameliyatlık dedi, zaten 3 ay içerisinde de ameliyat etti. Bu süreçte her doktora hikayemizi anlatarak ben yoruldum, çünkü hiçbiri beni tatmin etmedi ve sürekli sürekli yeni doktor aradım. Gözlük takarken kayma oluyordu ameliyat öncesinde de.