mihelbe36 25gunluguz hangı mamayı onerır siniz hanımlar hangısı daha az gaz yapar daha cok tok tutar aptamil prosneo veriyorum ama sankı doymuyor uzun uyumuyor bebelac hevmek istiyorum kullananlar yazarım hangı mama daha ıyı
Saraa mihelbe36 ben Aptamil kullanıyorum çokta memnunum Bebelac kızımı ishal yapmıştı ama Aptamil gaz kabız ishal hiç birşey yapmadı şükür 😊 bu arada normal Aptamil kullanıyorum
mihelbe36 Defnedilan34 cnm kabız vs yapmadı ama doyur muyor 80cc veriyoruz 1 saat sonra bıdaha acıkıyor
37inci mihelbe36 bebelac gold sinieimi kolay hazimsizlik yapmıyor gaz 0 ki ben bir gaz kolik bebegi olan anneydim kurtlduk bu mamayla her gün büyük tuvaletini 1 bazen 2 kez tuvaletini düzenli olarak yapıyor kilo alimi gayet güzel cok memnunum 2 ayda ben cok mama degiştirdim aöa bebelac gold kullanarak rahatladik cok memnunum sizede tavsiye ederim
Kuzey_imm mihelbe36 kuzum sana şuan bağırırcasına sesleniyorum bebelac gold diye gaz derdine bire bir kolik bir bebeğim vardı bir yaşında şuan hala bebelac gold kullanıyorum mucize bir mama heö tok tutuyor
mihelbe36 Kuzey_imm gercekten mı yaa bizde aldık ılkkez verdım ıctı ama bakalım kabız vs yapacakmı aptamil de iyi gaz yapmadı cok ama doyurmadıgunı kesınlestırmıs olduk bakalım ınsallah bu ıyı gelır gelıstır ır cok tesekkur ederım❤️