Zeyna0601 gunluk fisari ckarin 1 2 saat kadar uyku biras oyun vs gun biyiyor zaten.18 aylık henuz hic ekran açmadık tw tlf vs bilmiyor.ama doktor bana cok kritik zamani gectigni 5 dk kadar 10 dk gni kisa sureli acablirsin demisti..bn bebeklerin ekrana cok cabuk alistigini dusunyorum oyuzden henuz gerek duymadim.hergun disari cikariyorum..arksdslarmiz var gorusuyoruz algısı ve kelime sayisi cok iyi 2li cmleleride guzel ilerliyor,cok zorlandgm.zaman 5 10 dk acablirim gerek duyarsam.ama gelisimine ve ekrani szden taleo ediyormu dikkat edin buna..alt degisrken dutmadgi zamanlar bn kızımın eline sewdgi bi kiyabi veya oyuncagni veriyorum.