Kuzeymiram 😁Azalmadı canım🙏Tatlı,hamur işi ya da paketli bir şey yemedim.Akşam 7 gibi yeme işini kestim,sağlıklı beslendim.Ara öğünlerde falan hurma,incir ya da dut kurusu tarzı şeyler yedim dolayısıyla da sütümü desteklemiş oldum.Doğumdan hemen sonra ye aman süt olsun diyenleri dinlemeseydim eğer daha da çabuk ulaşırdım hedefime ama ilk çocuk tecrübesizlik 😁😁