sosyologsmom Sngl55 bebeğim 6 aylık serum ve şırıngayla açıyorum 5 ml bir burun deliğinden veriyorum sonra diğerinden 5ml sonra da pat pat sırtına vuruyorum otribebe burun aspiriyörü ile çekiyorum
suslumelda Sngl55 5 cc serum fizyolojin yarısını bir burnuna yarısını da diğer burnuna sıkıp sırtına pat oat vuruyorum sonra aspiratör ile çekiyorum. 2 günde bir de nebülizatör kullanıyorum
Prenses_annesi22 Sngl55 gece yatarken soganı ortadan böl içine bi kaç tane zencefil dik basucuna koy burnu tıkanmaz rahat uyur
sosyologsmom Sngl55 şuan tıkanık mesela benden bulaştı grip oldu saat başı serum veriyorum burnuna doktorda öyle söyledi çünkü grip olduğu için hızlı doluyor bronşları ne kadar temzilersek o kadar hızlı iyileşir ama her seferindw aspire etmiyorum
Alparslanmom__ Serum ve aspiratörle açıyorum. Ayrıyetten yatağının ucuna soğanı ortaya bölüp karanfil batırıyorum ve yattığımız odaya bir su koyuyorum ki odayı nemlendirsin diye
kader539_ Sngl55 evet .zaten reçete edilse bile devlet karşılamıyor o spreyi.çok etkili ben 6 yaşında kızıma kullanıyorum
kurabiyevarsimitvar Sngl55 serum fizyolojik sıkıp aspiratör ile çekiyorum ve yeni nebulizatör aldım onu düzenli kullanmaya çalışıyorum
ays45 Sngl55 5 cc serum fizyoyu yarımşar şekilde iki burun deliğine fazla basınçlı olmayacak şekilde sıkıyorum. Kafasını sağa sola çeviriyorum. Otri bebe ile de çekiyorum.
cLearQueen ays45 olur mu oyle sey, yenidogandan itibaren kullanilabilir. 2 tane var biri 0-2 yas arasina uygun. Bana guvenebilirsin bebegim 12 gun yogun bakimda kaldi cok ustune titriyoruz doktoru ozellikle onerdi
ays45 cLearQueen doktorlarda farklı farklı konuşuyor. Bazen neye inanacağımı şaşırıyorum. Kendimde olabildiğince araştırmaya çalışıyorum. Teşekkür ederim🙏🌸