sarapchanel bende gideceklerini düşünmüyorum hükümet değişse bile yerine iyi birilerinin geleceginede inancım sıfır. Çünkü toplum olarak esnafida, memuruda aşırı bir çürümüşlük, yozlaşma var. Ama umarım her şey çok güzel olur. İleride evlatlarımız daha güzel bir ülkede yasar..