Tambirmom cennetlerim ben 10 gram alıyorum günlük kullanıyorum çok olunca daha güzel duruyor bence 3 tane al
Coynes Ben kullandim ajda 10 gramlik cok yamuldu neyle dikkat ederim ustelik bende bozup daha kalin bilezik yaptim.
lAmMelodi cennetlerim Bu ajda bilezik fiyatı nasıl geçen bir ünlü resmime güzel yorum yapana hediye ajda bilezik vericem dedi.O kadar linç yiyen kadın aniden güzel yorumlar almaya başladı😂😂
cansu2600 cennetlerim Bende 3 tane 10 gramdan var gayet güzel hoş ve şık duruyor. Kibrit çöpü modelini bı düşün derim bendekiler öyle ve çok beğeniyorum o modeli
krcaa cennetlerim 10 gr kibrit çöpü diğerlerine göre daha dayanıklı görünüşüde hoş ben ondan aldım işte çalışırken de hiç yamulma olmadı