abidikgubudikisler minibonumm Elele modena fix 360 kullanıyorum ben çok memnunum bebeğim hiç sorun çıkartmadı içinde ☺️ özellik olarakta çok hoşuma gitti güvenlik vs açısından
Bsmdg minibonumm bende besafe alacaktım ama 9 kilo olmadığı için alamadım. Maxi cosi spinel aldım. Daha yeni kullanmaya başladık. Gayet güzel
minibonumm Bsmdg benimde henüz 9 kilo değil 3 ay 20 günlük 7.500 kilo 5 ay civarı oto koltuğa geçiş yapmayı düşünüyorum o zamanda 9 olur sanırım
Hiilyuss minibonumm yoyko bear yatar pozisyonu yok çok hafif geri gidiyor sadece onda da cocuk uyuyunca boynu düsüyor