Truelivinng ben geçirmiştim 2015 senesinde, üzüldüğüm bi olay olmuştu. Yüzümde sivilce gibi bi şeyler çıkmıştı sanırım tam hatırlamıyorum ama elimi dokunamıyordum zonkluyordu resmen. Doktora gittiğimde zona olmuşsun neye bu kadar üzüldün demişti, krem verdi sanırım 1 aya kalmadan geçti. Bu arada anlatırken farkettim 10 sene olmuş daha 3-5 yıl önce gibi zaman çok hızlı.. 😁