Yigittsmom merhaba ben Denizli’de yaşıyorum. Denizli pahalı bir şehir sosyal ortam yok denecek kadar az. Sadece aktivite olarak kafeler var. Yazın konserler oluyor. Tiyatro oyunları vs de oluyor tabii ki 3 tane sineması var 2 si alışveriş merkezinde bulunuyor. 3 tane alışveriş merkezi var. Çok büyük değiller büyük tanınan markalar yok örneğin zara, ikea, bershka gibi. Pamukkale var 1 günlük gezmek için o da. Genel olarak çok aşırı bir kalabalığı yok. Burda doğup büyüdüğüm için alıştım ortamına yadırgamıyorum. Ama memur için bence iyi bir şehir