Biz 6 aylıkken başladık tam ek gıdaya mama ile beslendiği içşn bir tık fazla kilosu doktorumuz ek gıdaya tam olarak geçebilirsin dedi mamayı da sadece geceleri veriyorum çorbaşarşa başladık çorbaları biraz kıvamlı ver ki doysun çok sulu yapma demişti