Kızlar oğlum 26 aylık. 2 gün önce iştahsızlık oldu, dişini gösteriyordu acıyor diye. Baktım diş eti şişmiş. Aslında azı dişleri çıktı ama devamı geliyodur dedi ablamlar bende geçer dedim ama hala var. Ateşi çıkıyoe ara ara 37.3 üzerine hiç çıkmadı ama.
Doktora gidebilecek yerde de değilim suan, ablamlara ufak bir tatile geldik. Cuma günü dönüş ama böyle giderse bu akşam çıksam mı diyorum.
Keyfi yerinde olmasa ben hiç durmayacaktım ama keyfi çok iyi. Sizce bu nedir