Bebeğim her şeye çok ağlıyor, ona belli etmemeye çalışıyorum ama bu durum beni çok yoruyor. Biriktikçe içimde volkan oluyor başa çıkamıyorum. Bazen ister istemez patlıyorum. Emziriyorum, önerebileceğiniz sakinleştirici ilaçlar var mı
Doktora gitmek istiyorum ama bu seferde bir çocuğa mı bakamıyor diyecekler diye çok çekiniyorum. Tavsiyeniz var mı