Selam!
Bebeğim 5 ay 11 günlük. 4 aylıkken alt iki dişi çıktı. Şimdi emerken sinirlenirse ya da karnı doydugunda bazen uykuda ısırıyor meme ucumu. 5 aylık laftan da anlamaz. Aklım çıkıyor emzirirken bir elim hep tetikte. Zaten mastitim üstüne acısını tahmin edersiniz nasıl hassas oldugunu. Ne yapmam lazım. Tepki verme diyeceksiniz ama sivri ki öyle dişleri koparıyo resmen. Çok aşırı gerginim emzirirken kız resmen kalbim hızla atıyo napcam ben yaa