Mayaaa merhabalar, bende ilk hamile kaldığım zamanlar doktorum ve ebem ilk hamileliğimde riskli geçmediği için ve daha önce düşük vs yaşamadığım için hamileliğim boyunca emzirebileceğimi söylemişlerdi. 7 haftalıkken oğlum ama kendisi bıraktı emmeyi çünkü tadı değişmeye başladı sanırım🤷🏼♀️