sahinn2 bugün görüştüm doktorumuzla ve kızlar erkek kardeşine göre daha zayıf olabilirmiş
Erkekler daha kemikli olduğu için
Ve her ikisinin de kilo alımları iyiyse sıkıntı yok dedi
Kızım oğlumdan 750 gram daha az
Benim de kafama takılıyordu ama kilo alımı iyi olduğu ve doktorumuzun söylemlerinden sonra kafam rahat etti 🙏🏻🌼