Kızlar sorum yukarda. Oğlum 15 aylık gece beslenmesi yapmıyoruz. Özellikle bu ara gece 7-8 kere uyanıyor emziğini verince geri uyuyor. Gündüzleri emziğini çok vermiyorum. Oğlumda ısrarla istemiyor. Geceleri emziği düştüğü için uyandığını düşünüyorum. Bıraktırmak istiyorum. Diğer oğluma 14 aylıkken birden bıraktırdım. Bu sefer zorlanacak gibiyim . Sizler kaçıncı ayda ve nasıl bıraktırdınız emziği?