defnemiraybebek Gamzekynk270 yaş farkı ne olurda zorluğu oluyor malesef yabi bu benim düşüncem 😂 4-5 yaşı geçince rahatlığa alışıyorsun o zaman da tekrar bebek yoruyor çocuk küçükken yapınca yine yoruluyorsun yani ikinci çocuk da ideal zaman yok bence 😂
Minii_baby Gamzekynk270 benim kızım da 2 buçuk yaşında arada aklıma geliyor olsa bir tane daha diyorum ama mantıklı düşününce yok diyorum ya bir anlık gafletle olacak mantıklı düşününce yok bence 😅
tuce164_ Gamzekynk270 kesinlikle 1.sinifi bitirmeli şimdi ki aklim olsaydı öyle yapardım 3 yaş kızım ve 7 aylık oğlum var çok zor desteksiz buyutuyorum ama sizin yardımcınız varsa kolay olur
Gamzekynk270 defnemiraybebek bence de işte benim çocuğum geç oldu eşim ikinci de geç olur korkusu var ama benim hiç içim de gelmiyor 😅
cns62033 Aman bebiş düşünmeden önce sma talasemi testi yatırmadıysanız yaptırın ne olur.allah saglıklı bebişler nasip etsin
Deniz06 Gamzekynk270 bence ikinci çocuğun olması için önce ilk çocuğun bezi bırakmış olması, kendi kendine yemek yiyebiliyor ve konuşabiliyor olması gerekiyor. Benimkiler arasında 22 ay var
Snowglobe Gamzekynk270 İki kızım arasında 3 yaş var. Büyük kızım 3.5 yaşında olmak üzere . neredeyse her şeyini kendi yapıyo. Biz ufak yardımlar da bulunuyoruz. 3 yaştan once olsaydı çok zor olurdı ikisine birden bakmak. Bu yüzden en ideali 3 yaş ve üzeri.
Gamzekynk270 Snowglobe evet bende öyle düşünüyorum aslın da yemek yerken kendi yiyor ama bez hala kulanıyor
Uri Gamzekynk270 benim fikrim ayrısın pek olmamalı ilk başta zor olabilir evet ama ilerisi için cok iyi benim oğlumda şuan 17 aylık brn buralara düşünüyorum nasip olursa
EcrinMelek1- @Gamzekynk270 kızım tüp bebekle oldu şuan 2 yaş 17 günlük ve dün 2. Yumurtayı transfer ettirdik 😁 yaşım 33 olacak Ocak ayında beklemek istemedim
elifbarcin65 @Gamzekynk270 Büyük oğlum 3 yaşındayken 2. Bebeğim doğdu aralarında 3 yaş var bence ideal ama belki 1 sene daha bekleseydik daha mi iyi olurdu diyorum hep🙈♥️
elifbarcin65 Gamzekynk270 biraz daha büyüsün canm tam ilgi çağında yaza falan düşün sen yine😁 hamilelik vs. Hele birde zor geçiyorsa aman tam bebişin Konusmaya alışsın bezi bırak sonra nasipse olur insllah
Gamzekynk270 elifbarcin65 aynen kısmet cnm inşallah evet daha kücük en azın dan bez olayı bittince daha iyi olur ☺☺