karimle Reglimi 3 gündür bitti zamanımdan 20 gün kadar gecmişti sonra regl oldum 3 gündü bitti test yaptım ilk yapar yapmaz beyaz cizgi geldi bu günde uyandım beyaz cizgi böyle olmuş sizce gebelik ola bilirmi yoksa test calışmıyomu?