Merhaba Güzel anneler. Benim sütüm az naptık ne etti isek sütü dolu dolu getirmeyi beceremedik Soğanlar mı? Çaylar mı? Dereotları mı? Bıraktım çünkü sitress yapmaya başladım. Doktorumuz yemeyle Çaylarla alakası yok sadece su içeceksin dedi. Bir tek onu yapıyorum. Neyse artık mama veriyoruz. Markamız da sma. Bir kaç yerden duyduğum kadarı ile bebeğe 4. Aya gelince günlük yoğurt verebiliyormuşsun. Mamalardan daha faydalıymış. Veren var mı? Yada bu konu hakkında bilgisi olan. Yardımlar için teşekkürler. 😇